Kolo.cz >> Váš profil

Profil: petan

Profil uživatele

avatar

fotoalb: 1289
inzerátů: 0
diskusí: 8

Menu uživatele

Profil uživatele:

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
SP Kolo Specialized Concept Store obrazem
07.12.10
07.12.10
Kola a technikafotek: 21
Blackburn Flea
25.04.10
25.04.10
Kola a technikafotek: 3
Specialized Concept Store 69 opening
15.03.10
15.03.10
Kola a technikafotek: 10
Specialized Concept Store Peksport
15.03.10
15.03.10
Kola a technikafotek: 31
For Bikes 2010 obrazem
10.03.10
10.03.10
Kola a technikafotek: 35
Průměrné hodnocení: 5Průměrné hodnocení: 5Průměrné hodnocení: 5Průměrné hodnocení: 5Průměrné hodnocení: 5
Tak tímhle to vše kdysi začalo
27.02.10
27.02.10
Závody a akcefotek: 19
Průměrné hodnocení: 4Průměrné hodnocení: 4Průměrné hodnocení: 4Průměrné hodnocení: 4
Festival Cyklocestování 2010 obrazem
23.02.10
23.02.10
Závody a akcefotek: 6
Průměrné hodnocení: 1
Pells krossové novinky 2010
21.02.10
21.02.10
Kola a technikafotek: 16
Průměrné hodnocení: 5Průměrné hodnocení: 5Průměrné hodnocení: 5Průměrné hodnocení: 5Průměrné hodnocení: 5
Kola a doplňky v letec 1994 a 1995
16.02.10
16.02.10
Kola a technikafotek: 36

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Velký přehled kol 2014 AKTUALIZOVÁNO

odpověď na Jeniczech — #1 MTBS se navyhýbá žádné značce, Nikdy jsme nikomu neřekli že mu neotestujeme, nebo nepředstavíme kolo. To že je v testech některých značek více a jiných méně do jisté míry závisí na uzavřených smlouvách ale také na ochotě a schopnostech kola do testů dodat. Některé značky mají 300 testovacích kol k dispozici, jiné 5 a to se také projeví na celkových přehledech a množstvích testů. Jestli vám na MTBS chybí některé značky je to především jejich vlastní vinou, resp. vinou jejich dovozců, kteří o to neprojevili zájem. To však neznamená, že se to nemůže v budoucnu změnit, stačí chtít.

odpověď na xtrail — #3 To, kde modely okukujeme a testujeme je předpokládám vidět z fotek. není to ani na záchodě, ani v ložnici, jte to v lesích, na loukách či na prezentacích tam, kde zrovna dotyčný model máme k dispozici. A co se týká redakce, tak máte pravdu. Po deseti letech, kdy jsme fungovali v prostorách v Praze na Břevnově, jsme zjistili, že nechceme a nepotřebujeme platit pronájem kancelářských prostor abychom se tam scházeli pár dní v měsíci. Od 1.1.2014 proto kancelář nemáme a jak vidíte fungujeme bez problémů dál, možná i s méně starostmi :-)

  1. na tento komentář reaguje xtrail — #5
15.07.2014 09:05:58
Začátek nové éry v největší cyklistické prodejně v republice

odpověď na matejhyn — #30 Jan Šírer: Proti proudu, ale pořád dopředu...

  1. na tento komentář reaguje matejhyn — #41
14.05.2014 09:29:17
Začátek nové éry v největší cyklistické prodejně v republice

odpověď na xtrail — #24 Upřímně: podle mého mínění si tento článek mohl kolega odpustit. Myslím si že na téma Šírer toho bylo na MTBS už řečeno mnoho včetně rozhovoru se samotným Janem Šírerem před několika roky a dělat tomuto člověku další reklamu v podobě podobných článků nemáme zapotřebí. Jsme ovšem svobodní lidé ve svobodné redakci a proto si navzájem nic necenzurujeme ani nepřesvědčujeme o vhodnosti zveřejněných materiálů. Kolega článek prostě napsal, použil k tomu fotky našeho externisty a to je vše co k tomu můžu říct. Kde se s kým kvůli článku sešel netuším a ani to nehodlám zjišťovat. Podepsaný je pod článkem on, takže předpokládám, že mu žádný tajný agent ruku při psaní článku nevedl. A ještě krátce k vašim otázkám.

3) přečtěte si ještě jednou formulaci mého předchozího příspěvku a zjistíte že jsem nic takového, jak vy říkáte nenapsal. Jen jsem pojmenoval ona veřejná tajemství kolem kterých se točí celá tato debata a konstatoval, že nejsou v článku zmíněna zcela záměrně.

4) právě proto, že v debatách se řeší téma navozené článkem vetšinou nad rámec původního obsahu. Reakce některých diskutujících poukazují na naší naivitu, nebo neznalost a proto jsem na tyto komentáře reagoval s vysvětlením, jak je tomu doopravdy.

7) To se musíte ptát mého kolegy, ovšem pochybuji že odpoví na takovouto otázku člověku, který není schopen se ani podepsat.

  1. na tento komentář reaguje zirecek — #26
  2. na tento komentář reaguje matejhyn — #30
13.05.2014 19:49:03
Začátek nové éry v největší cyklistické prodejně v republice

Tak já se tedy za redakci MTBS také připojím do této debaty ačkoliv jsem v tom původně kolegu chtěl ponechat. Parafrázoval bych to čtvrtníčkovou replikou: "mohli jsme to pojmou bulvárně a napsat šokující odhalení, ale my jsme řekli ne." Článek má už v nadpisu jasně řečeno, že jde o začátek něčeho nového a o tom také celý text je. Veřejná tajemství, že J.Š. bydlí v karavanu, protože mu exekutoři vše vzali, tedy kromě majetku, který stihl včas převézt na své bílé koně a že dál tahá za obchodní nitky byť ho mnozí prohlašují za reálného nemocného blázna jsme prostě do tohoto článku dát nechtěli. Ano možná v článku mohla být zmínka třeba o tom, že další z Šírerových kolosů v Berouně se stal předmětem soudního vyrovnání a dnes je v něm oficiální Author Cyklo Centrum. Přesto nenacházím v článku nic, co by bylo nepravdivě řečeno, nebo čím by uváděl autor čtenáře v omyl.

  1. na tento komentář reaguje xtrail — #24
13.05.2014 13:51:42
Shimano XTR 2015

odpověď na rybička — #1 Ono z čistě mechanického pohledu je to právě naopak. Kónusy lépe odolávají bočním silám oproti průmyslům a v zatáčkách se kola s nimi odvalují s menším odporem, něž kola na průmyslech. Pokud se o kónusové náboje správně staráte, tak vydrží déle než náby na průmyslech a XTR navíc používá i špičkové materiály, takže bych rozhodně neviděl v kónusech zásadní handicap. Ale je pravda, že obecně mezi lidmi s nedostatkem osvěty panuje názor, že kónus je horší než průmyslové ložisko, ale nikdo z dotázaných nedokáže fundovaně odpovědět proč. Prostě proto, že to všichni říkaj...

13.04.2014 07:15:49

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum
cannondale jekyll - DYAD RT2 - nastavenie tlmica

http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/owners_manuals/09/custprod/content/shoxtopics/dyadrt2.html

  1. na tento komentář reaguje macricardo — #2
12.03.2012 12:37:05
Vape

Máš na mysli nějaký konkrétní kus?

28.01.2011 06:23:11
Nespravedliví rozhodčí v Krupce

odpověď na Jiri Knap — #1 Ano, to je jedna strana mince, druhá strana mince byla aktuální dopravní situace na místě, kde lidi, kteří byli zvyklí, že jsou za 7 minut od cíle na startu, najednou museli neplanovaně colou cestu nahoru absolvovat za doprovodným vozidlem závodu a nikoliv jejich zaviněním jeli na start bezmála půl hodiny.

To, že následně nestihli start, byl sice fakt, ale k důvodům možná mohlo být přihlédnuto. Někteří se s verdiktem startovního rozhodčího smířili, jiní vymysleli způsob jak ho obejít a nahlásili, že měli technický defekt a potřebovali ho na místě opravit. Kdo znal pravidla a rychle se v nich zorientoval, dostal šanci, kdo nikoliv, měl smůlu.

  1. na tento komentář reaguje Jiri Knap — #4
25.05.2010 06:09:41
Král cyklistiky 2004

Toto je archivní téma, které odpovídá datumu jeho vložení v roce 2004. Nicméně pokud byste se i k němu chtěli vyjádřit nebudeme vám bránit :-)

09.05.2010 15:55:35
Repre Trenéři 2005

Toto je archivní téma, které odpovídá datumu jeho vložení v roce 2004. Nicméně pokud byste se i k němu chtěli vyjádřit nebudeme vám bránit :-)

09.05.2010 15:55:18

Blogujte, chatujte, plkejte, nakupujte...

Bazar

Jízdní kola / rideshop

Trek SuperFly Elite carbon

Jízdní kola / Kazizapa

Horské kolo Wheeler 5000

Příslušenství / nonfaccioteatro

SIGMA BC 1706 HR

Jízdní kola / CristianC

Specialized Rockhopper Comp SL 2010

Reklama

Nabídky