MTB Server - novinky a zajímavosti ze světa horských kol.

RST odhaluje modely 99

Další firmou, která představila nové modely na příští rok, je výrobce odpružených vidlic RST. Perlou výrobního programu a zároveň novinku je XMO O2. XC vidlice s hmotností 1,36 kg. Ve výrobním programu dále přibyla upsidedown-ka Sigma TL a dvě freerideové dvojkorunkové vidlice Delta XL a Alfa XL. S těmito a některými dalšími vás teď stručně  seznámíme.

RST XMO O2

- Vidlice pro závodní XCountry
- Dvě stejné vzduchové kartridže (v každé noze jedna)
- Nastavení tvrdosti pružení pomocí vzduchové pumpičky
- Hmotnost 1,36 kg (1,27 kg XMO O2 TI)

 

RST Sigma TL

- Zdvih 178 mm
- Upsidedown design
- Ocelové pružiny, hydraulický systém
- Možnost seřizování pružení i odskoku
- Součástí je také nastavitelný představec
- 20 mm osa předního náboje

 

RST Delta XL

- Zdvih 127 mm
- Dvojkorunkový design
- Ocelové pružiny, otevřený hydraulický systém
- Možnost seřizování pružení i odskoku

 

RST Alfa XL

- Zdvih 152 mm
- Dvojkorunkový design
- MCU/ocelové pružiny, hydraulický systém
- Možnost seřizování pružení i odskoku
- Součástí je také nastavitelný představec
- 20 mm osa předního náboje
- Univerzální adaptér pro montáž kotoučových brzd

 

RST XXL

- Zdvih 150 mm
- Upsidedown design
- Ocelové pružiny, hydraulický sysrém, otevřený olejový systém
- Možnost seřizování pružení i odskoku
- Součástí je také nastavitelný představec
- 20 mm osa předního náboje
- Adaptér pro montáž kotoučové brzdy

 

RST 281

- Zdvih 64 mm
- Dvojkorunkový design
- Ocelové pružiny, polymer
- Vyrábí se i v provedení 24"

 

RST Corsa SL

- Zdvih 40 mm
- Ocelové pružiny, hydraulický systém
- Možnost seřizování

 

RST Corsa ST

- Zdvih 40 mm
- MCU/ocelové pružiny
- Možnost seřizování

 

A ještě jeden bonbónek na závěr. Firma RST vyvinula vlastní kotoučovou brzdu.

Mechanické ovládání umožní použít standartní brzdové páky. Přední i zadní brzda jsou identické. Uchycení je navrženo na rozměry většiny adaptérů. Ocelový disk je z odolného materialu a brzdové destičky jsou designovány za účelem jednoduché výměny bez nutnosti rozebírání brzdového mechanismu. Inu uvidíme jak se nová kotoučovka osvědčí. Jedno je jisté, vzhledem k zajímavé cenové politice RST se můžeme těšit na další "dostupnou" kotoučovku.

 

Zdroj : MTBR


3. října 1998 by Peťan

MTB Server © 1998