Prodejna vypadá fajn, bohužel se to samé nedá říci o službách.
Moje zkušenost s touto společností je negativní.
A důvod? Jsem vlastníkem trekingového kola v cenové relaci do 10.000 Kč. Po několikaletém provozu v režimu občasných rodinných výletů s ratolestí po okolí jsem se rozhodl nechat opravit obě zapletená kola - opotřebované náboje a ložiska, nicméně ráfky Remerx ještě v dobré kondici. A protože to mám to do Písnice kousek, kolem prodejny jezdím celkem často, tak logicky první volba kam zajít. Při příjmu do opravy vše OK, nicméně mne asi mělo rovnou odradit, že se na zakázku obsluha dívá trochu s despektem... no jo no, nejsem tady abych hned koupil nové kolo za 20.000... možná někdy v budoucnu.. rodinka a priority jsou dány . Sepsán protokol o příjmu do opravy a dohodnuto, že dají nové středy v cenách řádově stokorun a vypletou, nicméně to zhodnotí technik a ozvou se na telefon co a jak dál. Domluva jasná. Doba dodání skoro dva týdny?... OK, do rodinné dovolené to ještě stíhám.
Po téměř dvou týdnech dorazím do prodejny pro opravená kola, nicméně první překvapení je informace, že nové náboje údajně dorazily teprve dnes a ještě není hotovo a tedy není co vyzvedávat. Následně to obsluha zachraňuje ujištěním, že to určitě bude zítra, OK .... stane se, no co se dá dělat, taky se mohli ozvat na telefon.... stavím se zítra nebo raději pozítří, do dovolené to je jen tak tak.
Fajn, další pokus, po dvou dnech stojím opět v prodejně a očekávám, že si vyzvednu hotová zapletená kola a vyrazím na dovolenou na kolech, stíhám doslova za 5 minut dvanáct. Obsluha s ledovým klidem prohlásí, ať počkám, hned se mi budou věnovat. No tak 10 minut se nic neděje a maník něco kutí vzadu v prodejně. Následuje už jen šok a překvapení... přichází ke mne s novým zapleteným kolem a začíná mi ho nabízet. No jo, ale on vůbec nechápe situaci.... moje očekávání je, že si konečně po 2 týdnech vyzvednu svoje opravená kola, tak jak jsme se domluvili a bych jsem ujištěn tím, že dodávka nábojů se jen zpozdila. Suše odpoví, že se mi zapomněl ozvat na telefon.
Suma sumárum, konečně mi došlo, že se na to kompletně vybodli, žádná oprava ani pokus o ní se nekoná natož nějaká vstřícná komunikace se zákazníkem během 2 týdnů. Proto jsem tam nemusel chodit 2x aby mi nakonec prodal nová zapletená kola, to mi mohl nabídnout rovnou. Suše sděluji ať mi vrátí moje původní kola (fakticky netknutá, jak vzápětí vidím) a s tímto opouštím prodejnu... 14 dní v háji, oprava žádná a za dva dny vyrážím na dovo....
Pokud to je trest za to, že jsem zákazník vlastnící kolo v levnější cenové relaci a dovoluji si překročit práh jejich prodejny se zakázkou řádově 1000 Kč a využít nabídku jejich služeb, pak tuto společnost ujišťuji, že rozhodně již stejnou chybu znovu neudělám. A obsluze prodejny (celou dobu jsem jednal jedním a tím samým gentlemanem) doporučuji se naučit telefonovat, v roce 2017 je to celkem běžná věc, jak sdělit zákazníkovi stav zakázky a domluvit se na dalším postupu.
Prodejna vypadá fajn, bohužel se to samé nedá říci o službách.
Moje zkušenost s touto společností je negativní.
A důvod? Jsem vlastníkem trekingového kola v cenové relaci do 10.000 Kč. Po několikaletém provozu v režimu občasných rodinných výletů s ratolestí po okolí jsem se rozhodl nechat opravit obě zapletená kola - opotřebované náboje a ložiska, nicméně ráfky Remerx ještě v dobré kondici. A protože to mám to do Písnice kousek, kolem prodejny jezdím celkem často, tak logicky první volba kam zajít. Při příjmu do opravy vše OK, nicméně mne asi mělo rovnou odradit, že se na zakázku obsluha dívá trochu s despektem... no jo no, nejsem tady abych hned koupil nové kolo za 20.000... možná někdy v budoucnu.. rodinka a priority jsou dány . Sepsán protokol o příjmu do opravy a dohodnuto, že dají nové středy v cenách řádově stokorun a vypletou, nicméně to zhodnotí technik a ozvou se na telefon co a jak dál. Domluva jasná. Doba dodání skoro dva týdny?... OK, do rodinné dovolené to ještě stíhám.
Po téměř dvou týdnech dorazím do prodejny pro opravená kola, nicméně první překvapení je informace, že nové náboje údajně dorazily teprve dnes a ještě není hotovo a tedy není co vyzvedávat. Následně to obsluha zachraňuje ujištěním, že to určitě bude zítra, OK .... stane se, no co se dá dělat, taky se mohli ozvat na telefon.... stavím se zítra nebo raději pozítří, do dovolené to je jen tak tak.
Fajn, další pokus, po dvou dnech stojím opět v prodejně a očekávám, že si vyzvednu hotová zapletená kola a vyrazím na dovolenou na kolech, stíhám doslova za 5 minut dvanáct. Obsluha s ledovým klidem prohlásí, ať počkám, hned se mi budou věnovat. No tak 10 minut se nic neděje a maník něco kutí vzadu v prodejně. Následuje už jen šok a překvapení... přichází ke mne s novým zapleteným kolem a začíná mi ho nabízet. No jo, ale on vůbec nechápe situaci.... moje očekávání je, že si konečně po 2 týdnech vyzvednu svoje opravená kola, tak jak jsme se domluvili a bych jsem ujištěn tím, že dodávka nábojů se jen zpozdila. Suše odpoví, že se mi zapomněl ozvat na telefon.
Suma sumárum, konečně mi došlo, že se na to kompletně vybodli, žádná oprava ani pokus o ní se nekoná natož nějaká vstřícná komunikace se zákazníkem během 2 týdnů. Proto jsem tam nemusel chodit 2x aby mi nakonec prodal nová zapletená kola, to mi mohl nabídnout rovnou. Suše sděluji ať mi vrátí moje původní kola (fakticky netknutá, jak vzápětí vidím) a s tímto opouštím prodejnu... 14 dní v háji, oprava žádná a za dva dny vyrážím na dovo....
Pokud to je trest za to, že jsem zákazník vlastnící kolo v levnější cenové relaci a dovoluji si překročit práh jejich prodejny se zakázkou řádově 1000 Kč a využít nabídku jejich služeb, pak tuto společnost ujišťuji, že rozhodně již stejnou chybu znovu neudělám. A obsluze prodejny (celou dobu jsem jednal jedním a tím samým gentlemanem) doporučuji se naučit telefonovat, v roce 2017 je to celkem běžná věc, jak sdělit zákazníkovi stav zakázky a domluvit se na dalším postupu.
odpověz na tento komentář