o
|
|
Cannondale Super V Raven 1000 |
Cannondale Super V Raven 700 |
|
Cannondale Super V 900 |
|
Další změnou patrnou na první pohled je osazení kotoučových brzd na
devítistovkových modelech Ravenu a Super V. Zajímavé však je, že Cannondale použil
pro tyto modely nikoliv své vlastní kotouče CODA, |
ale kotouče konkurenčního Hayes. A to hned jejich novinku s lankovým
tahem, které používají klasické brzdové páky Avid. |
|
Cannondale Super V Raven 900 |
|
Vlastní kotouče CODA, které Cannondale vyrábí druhým rokem prošly některými
konstrukčními změnami a objevují se například na Super V 2000, nebo na již
zmíněném Freeride Raven 2000.
|
Cannondale Super V 2000 |
Spíše zajímavostí je, že v současných specifikacích nenajdete
jediný komponent od Sachsu. Řazení tak po letech obstarává převážně Shimano,
které dalo v několika případech prostor ESP-u. Dvorním dodavatelem tlumičů stále
zůstává FOX, ráfky jsou v kompetenci Mavic a o výplet se stará DT.
Tak to by byl souhrn toho co alespoň trochu všímavý biker zaregistruje při pohledu
na nové kousky. Co ale vidět není a oproti letošku se mění jsou zdvihy. V letošním
roce se 120 milimetry zdvihu pyšnily pouze modely označené Freeride. V roce 1999 se
tento zdvih stane standartním a budou ho tak využívat bez výjimky všechny modely.
Skladba tlumičů bude samozřejmě odlišná. Nové budou i HeadShok-y. Montovat se budou
tři modely. HeadShok Super Fatty SL, D a M. Všechny s identickým zdvihem 80 milimetrů.
Pro drsnější povahy je tu potom HeadShok Moto FR se 100 milimetry. |