Profil: petan
Moje fotoalba
Název | Založeno Změna | Kategorie | Fotek Hodnocení |
---|---|---|---|
07.12.10 07.12.10 | Kola a technika | fotek: 21 | |
25.04.10 25.04.10 | Kola a technika | fotek: 3 | |
15.03.10 15.03.10 | Kola a technika | fotek: 10 | |
15.03.10 15.03.10 | Kola a technika | fotek: 31 | |
10.03.10 10.03.10 | Kola a technika | fotek: 35![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
27.02.10 27.02.10 | Závody a akce | fotek: 19![]() ![]() ![]() ![]() | |
23.02.10 23.02.10 | Závody a akce | fotek: 6![]() | |
21.02.10 21.02.10 | Kola a technika | fotek: 16![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
16.02.10 16.02.10 | Kola a technika | fotek: 36 |
Moje komentáře k článkům
Komentář | Datum |
---|---|
Co možná nevíte o Rock Machine Whizz odpověď na Honza S. — #9 No, ono to nebyl úplně záměr, který by se týkal zrovna tohoto kola. Jen prostě čas od času přemýšlím nad tím, jaký obsah by mohl být pro koho zajímavý a s tím, jak se vlastnosti kol postupně unifikují mi občas přijde, že by bylo zajímavý to rozebrat i z jiného pohledu, než jen jízdních vlastností. Tohle tak bylo vlastně takový "vypuštění balónku", který má ukázat, jestli něco podobného občas nezopakovat, nebo to třeba časem zařadit jako nedílnou součást testů. Otázka je, jestli se vyplatí do toho investovat ten čas, co takováhle rozborka obnáší. Jinak "mimo záznam", ono je třeba zajímavé sledovat i to, na jaké úrovni je montáž kol jednotlivých výrobců. Když vidím občas ty úplně na sucho sestavený středy, čepy, hlavovky, je mi z toho docela smutno. Pokud je někdo detailista, je to o tom, aby si raději po koupi nového kola udělal, nebo nechal udělat kompletní rozborku, aby předešel spoustě problémů v budoucnosti. Tohle je bohužel ale současně i otázka toho, že nikdo moc nechce, aby se o tom psalo, protože to vrhá blbý světlo na samotný výrobce, takže se oklikou dostáváme zase k tomu, že toto je obsah který by měl být ideálně za placeným paywallem a ten koho by zajímal, by si ho prostě zaplatil, ale to už se dostáváme jinam... | 16.02.2025 11:02:43 |
Co možná nevíte o Rock Machine Whizz odpověď na Honza S. — #7 Super, konečně nějaký konkrétní důvody, se kterejma se dá případně polemizovat, Díky :-) Ještě se zeptám, jakou zdvihovou variantu si měl? Jinak uznávám, že ta vyšší hmotnost sériovek zrovna na "víznerovi" moc nepomůže. | 16.02.2025 08:35:43 |
Co možná nevíte o Rock Machine Whizz odpověď na Honza S. — #4 Cílem článku nebyla ani jedna z nabízených variant. Prostě jsem se tak trochu nudil a samotného mě zajímalo jak je to kolo udělaný a proč je vlastně tak těžký, tak jsem ho rozebral. Občas rozkládám testbiky, když v nich něco vrže, nebo když mě zajímá jak jsou těsněný ložiska, nebo chci jenom odpojit tlumič a zjistit jak hladce chodí zadní stavba. Na tomhle kole má odjeto asi o dost víc než ty ale rozhodně z něj nemám tak negativní pocity jako většina diskutujících. Co tobě vadilo nejvíc, když říkáš stačilo a kde si na kole jezdil?
| 15.02.2025 20:03:53 |
TEST: Kellys Bartool - záchrana, o které nevíte odpověď na mamut69 — #2 S tím prodejem to byla legrace, ale pokud bych měl reagovat nějak konstruktivně tak já mám třeba jeden multiklíč natrvalo v ledvince druhej v camelu, třetí v autě, čtvrtej integrovanej na košíku na láhev většinou na nějakém gravelu a pátej v kapse fotobatohu. Jakej problém je koupit se tři Bartooly do třech kol? Za kola jsme ochotný zaplatit sto tisíc ale na nářadí chceme za každou cenu šetřit? V autě máš taky lékárnu a trojúhelník v každém zvlášť a nikoho nenapadne, když má tři auta to furt přehazovat aby ušetřil. | 09.02.2025 07:40:23 |
TEST: Kellys Bartool - záchrana, o které nevíte odpověď na mamut69 — #2 Tak dvě prodej :-)
| 08.02.2025 20:53:09 |
Moje příspěvky ve fóru
Příspěvek | Datum |
---|